Addons Biohazard 2.00 Remake 2016

Addonuri CS

Moderator: Serby

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristiii.
Forum Member
Forum Member
Mesaje: 2
Membru din: 23 Oct 2017, 11:07
Status: Neconectat

Addons Biohazard 2.00 Remake 2016

Mesaj de cristiii. » 23 Oct 2017, 11:13

Dupa multe luni petrecute in fata pc-ului, am mancat pe paine modul lui cheap_suit si anume biohazard. Estimat, cred ca am stat vreo 4 luni (bine, doar in zilele libere) sa adaug, sa modific, sa elimin, sa sterg iar ce am adaugat si tot asa ca sa-mi fac un addon decent dupa placul meu. Acum nu stiu, e imprevizibil ca oricare alt addon, ar putea sa mai faca unoeri feste, sau poate scoate la iveala diverse bug-uri, depinde ce plugine adaugati voi. Am jucat o perioada, una mai lunga, prin 2009-2012 sau 2013 doar biohazard. E singurul mod de CS care imi place la nebunie, il consider unul de strategie. Acum sa va explic ce am adaugat/modificat/creeat, alea alea in accest addon. In primul rand, cred ca toata lumea cunoaste acest mod (link-ul catre modul original si "neatins" de mine: click!). Are niste bug-uri, le zic eu. Si aici ma refer ca seteaza modelul pe niste entitati create si interactioneaza modelul setat cu alte plugine care folosesc functii pe corpul altei entitati, puteai sa-ti setezi un alt model in timp ce erai zombie prin comanda 'model <model>' in consola.
Recomand sa nu modificat deloc clasele. Totul e balansat.

Autor: YONTU
Download: Click!

Ce buguri am rezolvat la sursa de baza?
[sursa=]> am folosit metoda lui MeRcyLLeZ pentru a seta modelele jucatorilor ([CS] Player Models API 1.2)
> pentru textura cerului exista un cvar (bh_skyname). Valoarea introdusa nu verifica daca textura respectiva exista in directorul gfx/env. Acum, orice valoare introdusa va fi verificata si descarcata in clientul jucatorului (rezolvat)
> am schimbat metoda de setare a vitezei zombilor (se folosea un task in care se seta viteza, si am trecut pe Ham)
> daca echipa oamenilor castiga, nu se auzea un sunet specific (rezolvat)[/sursa]

Ce am adaugat nou la sursa de baza? (voi specifica si de unde se pot modifica)
[sursa=]> am adaugat model pentru oameni (customizabil)
> am implementat in sursa grenada frost (cod extras din zombie plague 4.3 - versiunea stabila -) (customizabil)
> primul zombie are un glow random (customizabil)
> oamenii au viteza mai mare cand au cutitul in mana (customizabil)
> cand un zombie ia flash, ecranul i se va colora random in diverse culori, era plictisitor doar alb alb si iar alb (customizabil)
> la spawn, se va produce un mic efect (cod extras din furien30 de la o putere)(customizabil, vezi poza mai jos)
> mesajele sunt toate colorate (se pot modifica din data/lang/biohazard.txt)
> meniurile sunt colorate
> am adaugat respawn (customizabil)[/sursa]

Ce am eliminat la sursa de baza?
[sursa=]> diverse bucatele de cod si functii inutile
> am eliminat mesajele default care apar in hud dupa ce omori un zombie sau daca ai bomba etc[/sursa]

[sursa=Cvar-uri noi/Comenzi noi:]CVAR-URI:
bh_deathmatch "1/0" - 1: activeaza modul respawn, atat oameni cat si zombie | 0: dezactiveaza modul respawn
bh_spawn_delay "3" - dupa cate secunde sa reinvii
bh_spawn_protection "2" - cate secunda sa fii imun la orice dupa ce ai reinviat (pune 0 pentru a dezactiva protectia)
bh_respawn_after_last_human "1/0" - 1: poti reinvia daca mai este un singur om in viata | 0: nu poti reinvia daca mai este un singur om in viata
bh_frost_grenades "1/0" - 1: activeaza grenada frost (setata pe smokegrenade) | 0: dezactiveaza grenada frost
bh_frost_duration "3" - cate secunde sa fie inghetat un zombie

COMENZI:
/respawn - daca esti zombie si nu ai reinviat, poti folosi comanda aceasta ca sa reinvii[/sursa]

In fisierul0 biohazardfg gasiti tot ce se poate modifica. Las aici fisierul (il gasiti oricum si in scripting).
[sursa=biohazard.cfg]/* Biohazard configs
*
* by Cheap_Suit
*
* This file is provided as is (no warranties).
*/

#if defined _biohazardcfg_included
#endinput
#endif
#define _biohazardcfg_included


// aici pui "//" sau stergi din fata liniilor de mai jos
#define COLORED_FLASHBANGS
#define EFFECT_SPAWN
#define FIRST_ZOMBIE_GLOW
#define FOG_ENABLE
#define HUMAN_KNIFE_SPEED



// human setting
#define DEFAULT_HUMAN_MDL "gign"
#define KNIFE_SPEED 290.0

// fog settings
#define FOG_DENSITY "0.0013"
#define FOG_COLOR "128 128 128"

// default zombie setting
#define DEFAULT_PMODEL "hunterv2_bh"
#define DEFAULT_WMODEL "models/v_knife_hunter.mdl"
#define DEFAULT_HEALTH 170.0 //Health value
#define DEFAULT_SPEED 300.0 //Speed value
#define DEFAULT_GRAVITY 0.5 //Gravity multiplier
#define DEFAULT_ATTACK 2.0 //Zombie damage multiplier
#define DEFAULT_DEFENCE 0.087 //Bullet damage multiplier
#define DEFAULT_HEDEFENCE 1.0 //HE damage multiplier
#define DEFAULT_HITSPEED 0.89 //Pain speed multiplier
#define DEFAULT_HITDELAY 0.28 //Pain speed delay value
#define DEFAULT_REGENDLY 0.2 //Regeneration delay value
#define DEFAULT_HITREGENDLY 2.0 //Pain regeneration delay value
#define DEFAULT_KNOCKBACK 1.0 //Knockback multiplier

new g_zombie_weapname[] = "melee"
new g_infection_name[] = "infection"

// frostnades
new const grenade_frost[] = "warcraft3/frostnova.wav"
new const grenade_frost_player[] = "warcraft3/impalehit.wav"
new const grenade_frost_break[] = "warcraft3/impalelaunch1.wav"
new const sprite_grenade_trail[] = "sprites/biohazard/frost_trail.spr"
new const sprite_grenade_ring[] = "sprites/biohazard/ef_shockwave.spr"
new const sprite_grenade_glass[] = "models/glassgibs.mdl"

// primary weapons (menu|game)
new g_primaryweapons[][][] =
{
{ "M4A1", "weapon_m4a1" },
{ "AK47", "weapon_ak47" },
{ "AUG", "weapon_aug" },
{ "SG552", "weapon_sg552" },
{ "Galil", "weapon_galil" },
{ "Famas", "weapon_famas" },
{ "MP5 Navy", "weapon_mp5navy" },
{ "XM1014", "weapon_xm1014" },
{ "M3", "weapon_m3" },
{ "P90", "weapon_p90" },
{ "M249", "weapon_m249" },
{ "SG550", "weapon_sg550" },
{ "G3SG1", "weapon_g3sg1" }
}

// secondary weapons (menu|game)
new g_secondaryweapons[][][] =
{
{ "Deagle", "weapon_deagle" },
{ "USP", "weapon_usp" },
{ "Elite", "weapon_elite" }
}

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}

new Float:g_knockbackpower[] =
{
3.0, // KBPOWER_357SIG
4.0, // KBPOWER_762NATO
9.5, // KBPOWER_BUCKSHOT
3.0, // KBPOWER_45ACP
4.5, // KBPOWER_556NATO
3.0, // KBPOWER_9MM
3.5, // KBPOWER_57MM
12.0, // KBPOWER_338MAGNUM
4.0, // KBPOWER_556NATOBOX
3.8 // KBPOWER_50AE
}

new g_survivor_win_sounds[][] =
{
"biohazard/survivor_win1.wav",
"biohazard/survivor_win2.wav",
"biohazard/survivor_win3.wav"
}

new g_zombie_win_sounds[][] =
{
"biohazard/zombie_win1.wav",
"biohazard/zombie_win2.wav",
"biohazard/zombie_win3.wav"
}

new g_scream_sounds[][] =
{
"biohazard/scream1.wav",
"biohazard/scream2.wav",
"biohazard/scream3.wav"
}

new g_zombie_miss_sounds[][] =
{
"zombie/claw_miss1.wav",
"zombie/claw_miss2.wav"
}

new g_zombie_hit_sounds[][] =
{
"zombie/claw_strike1.wav",
"zombie/claw_strike2.wav",
"zombie/claw_strike3.wav"
}

new g_zombie_die_sounds[][] =
{
"biohazard/death1.wav",
"biohazard/death2.wav",
"biohazard/death3.wav"
}[/sursa]

Cam atat legat de modul biohazard si sursa de baza. Acum sa trec la pluginurile adaugate.

Pluginuri:
biohazard.amxx // pluginul de baza
lasermine_023.amxx // pluginul pentru lasere
;bio_smokeflare.amxx // transforma grenada smoke intr-o lanterna
;bio_autoinfection.amxx // alege random cate un jucator in timpul rundei si-l transforma in zombie (doar daca numarul de zombii in viata este mai mare decat un numar oarecare setat)
bio_radar.amxx // arata pe radar ultimul om si ii da in plus 200 AP
bio_antiblock.amxx // te ajuta sa treci prin jucatori tinand apasa E
bio_shop_v2.amxx // un shop pentru oameni si zombii (vezi poze) (customizabil)
bio_leader.amxx // jucatorul cu cel mai mare scor va primi aura + glow + trail
bio_round_end.amxx // afiseaza la sfarsitul rundei date despre cine a facut cele mai multe killuri, infectii, daune si cate ai facut tu
bio_miscstats.amxx // arata mesaje despre atmosfera de pe server (numarul de zombii/oameni ramasi, ultimul om + mesaje)
bio_countdown_fix.amxx // numaratoare inversa pana la infectie
bio_painsounds2_lite.amxx // sunete specifice pe care le scot zombii
bio_human_powers.amxx // arata un meniu cu puteri pentru oameni dupa infectie (grenade, hp, gravitate)
bio_item_mode.amxx // la fiecare kill facut de om (maxim 3) va primi cate un beneficiu: primul kill: 100 AP, al doilea: gloante infinite, al treilea: 16000 $
amx_parachute.amxx // parasuta
multijump.amxx // sarituri multiple
stuck.amxx // dedeblocheaza daca esti blocat
bullet_damage.amxx // arata in timp real daunele facute (colorat)
;team_join.amxx // interzice schimbarea echipelor
snipers_crosshairs.amxx // adauga tinte la lunete
rank_rankstats_top.amxx // arata rank top rankstats in alt mod
reset_score.amxx // resteaza scorul
SayRestart.amxx // dai restart la server
showndead_bug_fix.amxx // fixeaza un bug cand esti mort
lastround.amxx // ultima runda va fi anuntata in hud
money_transfer.amxx // transferi bani unui jucator
descriptive_fire_in_the_hole.amxx // arata in chat grenada pe care ai aruncat-o
exec.amxx // te bindeaza cu comenzi pentru o usurinta (comenzile le setezi din addons/amxmodx/configs/exec.txt)
flashbang_dlight.amxx // efect la explozia grenadei flash
last_maps.amxx // arata ultimele harti jucate
activitate_admini.amxx // activitate admini (scrie tot ce face un admin pe server in configs)
admin_blind.amxx
allchat.amxx
amx_ss.amxx


Cvar-uri plugine biohazard:
[sursa=]
bio_shop_v2.amxx
> nu are cvar-uri, insa tot ceea ce puteti modifica sunt:
// Costul itemelor din shop-ul oamenilor
new const SHOP_HUMANS[] =
{
16000, // COSTUL AK-47 DE AUR
3000, // COSTUL REGENERATORULUI DE VIATA (VIATA MAXIMA = 200)
4000, // COSTUL GRENADEI FROST
15000 // COSTUL AUTO-INFECTIEI
}

// Costul itemelor din shop-ul zombilor
new const SHOP_ZOMBIES[] =
{
2, // NO FLASH
4, // SPEED BOOST
6, // EXTRA HEALTH
3, // LOW GRAVITY
8 // STRIP HUMANS WEAPONS
}

// Poti adauga mai multe ore respectand matricea de mai jos. Intre orele respective, costul itemelor va fi ignorat, adica itemele vor fi gratuite.
// NOTA: Dupa ultima linie a matriciei nu se pune virgula (vezi mai jos)
new ignore_cost_hours[][] =
{
{00, 07}, // intre ora 00:00 si 07:00
{16, 17} // intre ora 16:00 si 17:00
}

new const GoldenAK[][] =
{
"models/biohazard/v_ak47_golden.mdl",
"models/biohazard/p_ak47_golden.mdl",
"models/biohazard/w_ak47_golden.mdl"
}

new const TAG[] = "[Biohazard]";
new const TargetAimingSound[][] = { "biohazard/target.wav", "biohazard/target2.wav" };
new const PowerSound[] = "biohazard/wizard_skill.wav";
new const SpritePower[] = "sprites/biohazard/wizard.spr";




bio_leader.amxx
> jucatorul cu cele mai multe killuri va primi:
bio_leader_glow "1/0" - 1: primeste glow | 0: nu primeste
bio_leader_trail "1/0" - 1: primeste trail (o dunga care il urmeaza) | 0: nu primeste
bio_leader_aura "1/0" - 1: primeste aura (o raza stralucitoare in jurul lui) | 0: nu primeste





bio_countdown_fix.amxx
> puteti modifica directorul sunetelor de aici:
> trebuie sa intrati in sursa

static const sound_list[][] =
{
"biohazard/timer01.wav",
"biohazard/timer02.wav",
"biohazard/timer03.wav",
"biohazard/timer04.wav",
"biohazard/timer05.wav",
"biohazard/timer06.wav",
"biohazard/timer07.wav",
"biohazard/timer08.wav",
"biohazard/timer09.wav",
"biohazard/timer10.wav"
}

static const sound_list2[] = "biohazard/timestart.wav"



bio_painsounds2_lite.amxx
bh_pasounds "1/0" - 1: plugin activat | 0: plugin dezactivat
bh_moaningdelay "7" - la ce interval de timp sa scoata zombii sunete
> sunetele le setati din sursa




lasermine_023.amxx
> toate cvar-urile le gasiti in addons/amxmodx/configs/bhltm_cvars.cfg
[/sursa]



Comenzi:
/class - deschide meniul de clase
/help - deschide meniul de comenzi
/respawn - te invie daca esti mort (doar zombie)
/shop - deschide shop-ul
/guns - deschide meniul de arme
/restart - da restart la runda
/rs - reseteaza scorul
/rank - arata pozitia ta pe server
/ranktstat - arata intr-un mod toate stats-urile tale
/give - transferi bani unui jucator
/harti - arata ultimele harti jucate



In ultima perioada de cand mai activez pe forumul http://www.extreamcs.com tot vad diverse topicuri/posturi cum ca sunt cautate diverse addon-uri de biohazard sau plugine. Oare a revenit din nou in forta modul biohazard???? Vreau sa precizez ca doresc sa postati in topicul asta toate bug-urile care le intalniti in addon ca sa le pot indeparta si eventual, niste sugestii ca sa-l pot imbunatati sau niste opinii, pareri etc cam ce as mai putea adauga. Nu intrebati de ce nu i-am pus plugine gen vip, arme cso sau clase cu puteri sau alte kkt-uri care strica serverul si frumusetea acestui mod. NU! E unul facut astfel incat sa-mi faca placere sa joc pe el, bazat doar pe infectie si aparare cu lasere, ceva frumos si oldschool.

Scrie răspuns

Înapoi la “Addon CS”